tisdag 3 mars 2009

Blandade tankar från de senaste dagarna

sprungit med Saliou nu på kvällen.
Jag hade glömt bort känslan av att komma hem efter att ha tatt ut sig ordentligt, så gött!
Jag kallade Vasaloppsåkare och Vansbrosimmare för galningar tidigare idag. Men det kanske inte är så galet ändå...


Det är inte så värst mycket bra på tv på vardagskvällarna, (med vissa undantag, som House) men igår när jag kom hem och slog på tvn mitt på en måndagseftermiddag så kunde jag zappa mellan Gilmore girls, Vita huset och Scrubs... Logik, någon?? Jag kanske ligger lite efter, repriser och så, men ändå, kvalité!

och ja, det är läskigt hur världslig och konsumerande jag hunnit bli. Det är bara tre veckor sedan jag var i Burkina...



Jag var i Rimforsa i helgen.
Träffade mamma, pappa och syskon.
En dag med Johannes, Anna och Emma,
jag blir lycklig av att vara med dem,

kanske ska åka ner mer den här terminen.
Men inga måsten, det känns bra.


och Örebro till helgen.
Träffa mormor, farmor och farfar,
och alla från Burkina (nästan)
och Josefine R och Lisa Sjörén också
det blir fint det med

Saliou stack in huvudet och sa att Liverpool vunnit,

nu ska jag snart sova.

Godnatt

Inga kommentarer: