fredag 29 februari 2008

Mycket Toto har det blivit

Mycket Toto har det blivit, till och med när vi suttit och skrivit uppsats, Jack, Cecilia och jag.

Home of the Brave och St George and the Dragon är de nya favoriterna.

“Can you tell me where I might find the Hydra? Is he wearing a familiar face?”
Vad är mitt uppdrag? Vart är det meningen att jag ska? En undran. Förr fanns det alltid något där framme, bestämt. Nu, tre år, och vad sen?
Men jag känner mer förundran än ångest. Gud ser nog att jag mår bäst av att inte veta, för nu.

Dagens impulsköp: bokrea på ICA (!), fettjock tegelsten: ”1001 filmer du måste se innan du dör”.
Jag har börjat bocka av… Amelie, Crouching Tiger, Forrest… (Men Gudarna måste vara tokiga var inte med.)

Det viktigaste sist:
Cellgruppen – tack Gud!

kram och God natt.
jag mår bra :)

(iof visste jag väl inte heller när jag börjat IB vart jag skulle sen, å andra sidan orkade jag då inte bry mig om det, det var ju för mycket att göra!)

Inga kommentarer: